Induljunk

RA-s vagyok. Ez azt jelenti, hogy a Rheumatoid Arthritis nevű betegségben szenvedek. Pontosabban szenvedtem, most nem szenvedek. De ehhez az kellett, hogy megtanuljak pozitívan gondolkodni és őszintén magamba nézni. 

Ezt a blogot azért indítom, mert korábban nem találtam ilyet. Amikor kimondták az ítéletet, hogy RA-s vagyok, azt tettem, amit minden fiatal tenne, nekiálltam feltúrni az internetet. És nem találtam semmit, szinte semmit. Van egy-két oldal a betegségről, sok-sok cég, akik drága, de kétes csodaszereket akarnak eladni nekünk, de alig találtam személyes oldalakat. A legijesztőbb az volt, hogy a "rheumatoid arthritis meggyógyultam" keresésre semmit nem dobott ki a google. 

Ha meg nem is gyógyultam de ma, öt évvel az első jelek után tünetmentesen élek teljes életet. Ezért nagyon hálás vagyok Istennek!

Ezt a blogot nektek írom, kedves RA-sok, és azoknak, akiknek szeretteik, barátaik a sorstársaim. Csodaszert nem tudok, sem azt, hogy mitől leszel jobban. De leírom az utamat és a gondolataimat. Mindazt, amit én öt éve nagyon szívesen olvastam volna.

 

 

 

 

Címkék: RA